Czy to będzie dobra forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?


Wiadomość
Autor
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie dobra forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

#1 Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam. Ostatnim czasem otrzymałem maila z propozycją pozycjonowania swojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż firma która ma potencjalnie zająć się pozycjonowaniem strony, uznała ją za niepotrzebną. Chcą aby dla każdego hasła wyświetlała się strona główna. Wg mnie jest to trochę nie logiczne. Osoba, która poszukuje implantów powinna wejść od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy można tak pozycjonować stronę, aby dla odmiennych fraz pojawiały się odpowiednie podstrony. Chciałbym już teraz podziękować za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Testowałem zbliżone rozwiązania dla stomatologów w Warszawie. Tam stomatolodzy reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu hasła stomatologia Ursynów pojawiają się podstrony danego dentysty. Co ciekawe jak wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem inne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych ciągów znaków pojawiają się różne strony internetowe. Drugie pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne frazy? Po wymianie wiadomości z firmą pozycjonującą i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do promocji. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego ortodonty i hasła dentysta Ursynów w wynikach szukania wyświetla się bardzo często ona na samej górze wyników. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to zazwyczaj widzę to samą stronę. Także interesującym faktem jest, że dla frazy aparat na zęby Warszawa pojawia się inna podstrona, a dla hasła ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jeśli tak, to czemu nie lepiej reklamować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę pisać wielu tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa dentysty z Ursynowa to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie długie elaboraty są wymagane do skutecznej promocji strony? Również koszt promocji na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, że jak dopiszę stronę do kilku blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie słowa jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż dentysta Warszawa jest może trudniejszą frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie odpowiednia reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

#2 Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Witaj, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok rozumowania jest w 100% dobry. Nie tylko jeśli chodzi o wygodę klienta. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko filtra. Po drugie łatwiej jest uzyskać pozycje dla wybranych fraz. Po trzecie nie wiem jak wspomniana firma od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty o wszystkim. Promocja zapewne będzie na kilka haseł tj: dentysta Radom, implanty Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie jesteśmy w stanie przygotować przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie frazy na stronie głównej. Radzę: poszukaj innej firmy do pozycjonowania strony.

podobne tematy:


Wróć do „Aktywne tematy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości